25 Ekim 2011 Salı

ADAMIM KUCUK ISLERE BEN BAKARIIIM

Bu sarkiya bayiliriimm, Ezgi'nin Günlüğü'nün sarkilari ayri guzeldir zaten :) ama bu sarkinin yeri bi ayri benim icin... "adamiim, benim adiim Ebruli, bu kucuk islere ben bakarim"
Malesef is yerinde ne kadar genis cercevede sorumluluk sahibiysen eninde sonunda apartman kapicisi muamelesi de goruyorsun :)
Benim icin bu durum, yurt disindan gida ithal etmek ya da cok sevilen bir arabayi TR'den baska ulkeye gondermek, ozel boyutlu  kar lastigi temin etmek ya da kaplumbagalara yeni yuva bulmak gibi kucuk isler halini de alabiliyor.
O zamanlar da bu sarkiyi mirildanip hayatima devam ediyorum..
e hep onemli konularin pesinden kosamazsin ya :)

Bir baska ayrinti daha, isin icinde genel mudur varsaaaa, hic bir is kucuk degildir... Bu anlayisa biraz daha icsellesetirebilseydim eminim kariyerim icin daha anlamli olurdu :)))

ama bu blog'da olmasi gerekenden bahsediyorum sonucta.  Asagidaki bidik da kucuk islerle ugrasiyorrr, benim gibi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder